poniedziałek, 30 lipca 2012

Hello??

Cześć! 


Jaka piękna pogoda za oknem! Czas wybrać się na plażę, lecz zanim wyjdę chcę poruszyć jeden z ważniejszych tematów. Co sądzicie o spędzaniu całego swojego czasu z chłopakiem? Uważacie to za chore? Normalne? Bądź zadziwiające? Według mnie jest to chore. Przecież każdy z nas potrzebuje bliskości przyjaciół oraz chłopaka, lecz z umiarem.. Nie jesteśmy dorośli by robić takie rzeczy, co poniektórzy sądzą, że mając 17 lat mogą wszytko, lecz hello [?] WCALE TAK NIE JEST! Zostawiając przyjaciół nic nie zyskamy, lecz stracimy! Więc dziewczyny( ponieważ głównie dziewczyny są tak banalne, żeby wyczyniać coś takiego) jeżeli chłopak zmusza nas, bądź sugeruje do takich czynów to wiecie co OLEJCIE GO. Bo przecież jest tylu fajnych chłopaków, po co marnować czas dla takich dupków?! Żenada :) 




Całuski! Ann.

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą, to chore. Jestem aktualnie w takiej sytuacji. Najlepsza przyjaciółka totalnie olała mnie dla chłopaka. Jest nim strasznie zaślepiona. Ja osobiście też jestem w związku i potrzebuję oprócz ukochanego też innych ludzi :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń