poniedziałek, 30 lipca 2012

something strange

Czasem życie daje nam tak po dupie, że nie wiemy co mamy zrobić. Znacie to? Ja też i to nie raz mnie to spotkało. W obecnej chwili moje życie wydaje się być idealne, mam chłopaka który mnie kocha, mam znakomitych przyjaciół, nienaganną rodzinę i wakacje, których mam nadzieje nie zmarnować :) Ej! Został nam tylko miesiąc! :( To nic bo przecież miesiąc to sporo czasu, możemy gdzieś wyjechać, zorganizować imprezę lub spędzać dnie na plaży! A wracając do tematu na temat życia, to niby idealnie ale nie do końca.. Od jakiegoś czasu (dłuższego czasu) coś mnie dręczy - tylko trudno mi zlokalizować owy problem. Nie wiem co mam z tym zrobić, czasem mam ochotę porozmawiać z pewną osobą lecz to nie możliwe - odeszła z mojego świata już raz na zawsze, z własnego wyboru. Trzeba czasem przełknąć to co nas dręczy i żyć dalej, bez zmartwień! Tak, czas na konkretne zmiany od czego tu zacząć? Może od czegoś prostego, np. przemeblowanie pokoju, nowe wyposażenie, dodatki - cokolwiek, aby było widać, że idziemy do przodu bez zaglądania do tyłu. Nie bójcie się zmian, bo dzięki nim stajemy się nowymi ludźmi! Zmieniajmy się na okrągło, swoje otoczenie i przeróżne rzeczy jakie się da. Lecę przejrzeć jakieś pomysły dotyczące wnętrz, jeżeli wasze życie jest monotonne i szare, zacznijcie od najprostszych rzeczy :) 


Buziaki, Ann. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz